Libertijn - Onderwijs (ism Thematisch Netwerk Onderwijs)

Hoe ziet het onderwijs er over 30 jaar uit? Zijn de iPad-scholen dan wel een succes? Leren kinderen coderen in plaats van handarbeid? Maar concreter: wat gaat er veranderen de komende vier jaar met het nieuwe college op het gebied van onderwijs?

Op maandag 4 juni organiseren we in samenwerking met het thematisch netwerk Onderwijs een avond waar veel te leren valt! We gaan de onderwijs paragraaf van het coalitieakkoord bespreken met Anne Marttin, onze onderwijs woordvoerder binnen de raad. Daarnaast gaan wij met onder andere Eerste Kamerlid Jan Anthonie de Bruijn in gesprek over de Teldersstichting publicatie over digitalisering en onderwijs.

Benieuwd naar de VVD visie op onderwijs in de toekomst? Kom dan op maandag 4 juni om 20.00 naar Café Wildschut!