Ledenvergadering VVD Amsterdam

Op dinsdag 6 november 2018 vindt er een ledenvergadering plaats om 20:00 uur in de Eggertzaal (boven 't Nieuwe Kafé), Eggertstraat 8/Dam. De zaal is open vanaf 19:30 uur.

Agenda:

1.         Opening, mededelingen

2.          Vaststellen notulen ledenvergadering 28 mei 2018

3.         Begroting 2019

4.         Verkiezingen 2019

5.         Update stadsdelen

6.          Weesp

7.          Benoeming Bestuur
Bastiaan van der Giessen treedt terug als penningmeester. Het bestuur draagt Hans Bruijn voor. Hans (56) is ex-bankier bij onder meer ABN AMRO Bank, Credit Suisse Bank en Commerzbank waar hij tussen 1988 en 2014 verschillende commerciële functies bekleedde. Sinds een jaar is hij onder andere docent aan de Hotelschool Den Haag. Hans was tussen 2010 en 2016 voorzitter van de VVD partijcommissie financiën.
Elroy Huijsman treedt terug als bestuurslid opleiding en talentmanagement. Het bestuur draagt Simon Termorshuizen voor. Simon (35) is  accountmanager bij Studelta en plaatst hoogopgeleide starters bij gemeenten in heel Nederland. Eerder werkte hij voor Spelia en Lindenhoff. Hij heeft bedrijfskunde in Enschede gestudeerd. Simon stond op nummer 18 van de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen in Amsterdam.

8.         W.v.t.t.k. en rondvraag

9.       Sluiting

De vergaderstukken voor de ledenvergadering liggen vanaf 19:30 ter inzage in de Eggertzaal. Ook zijn de vergaderstukken te vinden op: www.mijnvvd.nl (bij onderdeel ‘Documenten van en voor Lokaal netwerk Amsterdam’) en zijn ze op te vragen bij ondergetekende.