Cursus Kennis van het Liberalisme II

Cursus van twee dagdelen over het in de praktijk brengen van het liberalisme. Voor alle leden van VVD Amsterdam die hun liberale kennis willen vergroten. Let op: deze cursus kan ook worden gevolgd als onderdeel van de Leergang Liberalisme (delen 1 2 en 3), Je krijgt dan korting op het cursusgeld.

Inhoud:

- Kennis van de (uitwerking van de) liberale kernwaarden en de werking van liberalisme in de praktijk
- Praktische toepassing van de liberale beginselen
- Kennis van de verschillende politieke stromingen
- Praktische toepassing van kennis over politieke stromingen (in relatie tot het liberalisme)

Voorvereisten: Deelnemers die Liberalisme I al hebben gevolgd of al over basiskennis van het liberalisme en de VVD beschikken.

Doelgroep:Leden van VVD Amsterdam die hun liberale kennis willen vergroten

Kosten: De kosten voor deelname aan deze cursus zijn 60 euro, inclusief lunch.

Klik hier om je direct aan te melden of stuur een email aan: opleiding@vvdamsterdam.nl. De locatie volgt na aanmelding.

Let op: deze cursus kan ook worden gevolgd als onderdeel van de Leergang Liberalisme. Schrijf je je tegelijkertijd in voor de cursussen Kennis van het Liberalisme 1 (17 oktober), 2 (2 november) en 3 (16 november) dan betaal je geen 150 maar 120 euro. Je krijgt dus een dagdeel kado!