Libertijn - 50 tinten groen

Na de verkiezingen zijn we nu volop bezig in de formatie. Daarin lijkt iedereen heilig overtuigd te zijn van duurzaamheid. De term Groen Rechts is weer gevallen en kan zo misschien de brug worden naar een samenwerking met Jesse Klaver. Wat kunnen we verwachten? En hoe gaat het er aan toe bij zulke onderhandelingen? Daarover praten we aanstaande maandag met o.a. Frits Huffnagel bij Libertijn! De column deze avond is van Rosa d'Adelhart Toorop.

Libertijn is het politieke liberale forum van de VVD Amsterdam. Om de week voelt het Libertijn-team politici, beleidsmakers en andere smaakmakers aan de tand over de actualiteit. Het Libertijn team stelt scherpe vragen, gooit olie op het vuur en laat alle ruimte voor vragen en discussie van bezoekers. En voor wie nog niet is uitgediscussieerd is er na afloop aan de bar voldoende gelegenheid om door te praten.

Libertijn vindt plaats in het Café Wildschut aan het Roelof Hartplein 1-3. Libertijn is er zowel voor leden als niet-leden en kost niets. We beginnen om 20.15 uur. Kom dus voor je tweewekelijkse portie politiek naar Libertijn en laat je stem horen!