BBQ VVD Amsterdam – 7 september

Beste leden van de VVD Amsterdam,

Van harte nodig ik jullie uit voor de jaarlijkse barbecue van de VVD Amsterdam op donderdag 7 september. Samen met VVD’ers uit de lokale en landelijke politiek openen we het nieuwe politieke seizoen en heffen we het glas op een mooi politiek jaar met spannende en belangrijke gemeenteraadsverkiezingen.

De barbecue vindt plaats op het grote zonnige terras van grand café De Tropen aan het Oosterpark, gevestigd in het monumentale KIT (Koninklijk Instituut voor de Tropen).

Datum: donderdag 7 september 2017

Aanvangstijd: 18.00u

Adres: Grand Café De Tropen, ingang Linnaeusstraat 2 of via het Oosterpark.

De kosten van de barbecue inclusief 2 drankjes bedragen €28,50 en voor studenten €24,50 p.p. Ik hoop dat jullie je vóór 24 augustus aanmelden door te mailen naar ledencommissie@vvdamsterdam.nl en het bedrag over te maken naar het hieronder genoemde rekeningnummer. Na deze datum geldt voor iedereen een bijdrage van €35,00 omdat de locatie dan extra kosten in rekening brengt. Mocht je aan de deur betalen dan verzoeken ik om dit in cash te doen.

Je kan jezelf en eventuele introducés opgeven door het juiste bedrag over te maken op rekeningnummer NL21ABNA0597381569 t.n.v. VVD Amsterdam en onder vermelding van 'BBQ 2017' + de namen van de personen voor wie je betaalt.

Geïnteresseerden, potentiële leden en andere introducés zijn van harte welkom. Indien je gasten meeneemt die een lidmaatschap overwegen, dan kan je dit ook laten weten via ledencommissie@vvdamsterdam.nl. De ledencommissie zorgt dan voor een gepaste ontvangst.

Ik hoop op een zonnige en liberale avond!

Hartelijke groet,

Marijn Ornstein