VVD Matching Event op zaterdag 13 april

Amsterdam, het liberalisme en de VVD. Dit spreekt je al aan, maar misschien wil je zelf actief worden of meer weten over de mogelijkheden die er zijn. Kom dan naar de VVD Matching Event op zaterdag 13 april. Lid of geen lid, deze dag is de uitgelezen kans tot kennismaken!

Na een korte introductie loop je langs de ‘marktkramen’ om kennis te maken met de verschillende commissies binnen de Amsterdamse VVD. Daarbij staan commissie- en stadsdeelcommissieleden voor je klaar om meer informatie te geven over het reilen en zeilen van de Amsterdamse VVD. Ook zullen vertegenwoordigers van onze gemeenteraadsfractie en het bestuur aanwezig zijn.

Je krijgt meer inzicht in de ‘carrièremogelijkheden’ binnen de VVD en de verschillende typen lidmaatschap. Ook besteden we aandacht aan de campagne voor de komende Europese verkiezingen!

Dus past een redactiecommissie bij je omdat je een vlotte pen hebt? Ben jij op je best als je je organisatietalent kan inzetten voor de ledencommissie? Of wil je juist de straat op omdat er een ware campagnevoerder in je schuilt? Dit is slechts een kleine greep uit de mogelijkheden die de Amsterdamse VVD rijk is, dus kom vooral langs om erachter te komen wat jij leuk vindt. Het overzicht van alle commissies kun je alvast hier vinden.

Wanneer: zaterdag 13 april 2019

Aanvang: 15:30 uur tot 17.30 uur

Locatie: Studio Zeeburg, Zeeburgerpad 58, 1019 AC Amsterdam

Inschrijven is kostenloos en kan via: ledencommissie@vvdamsterdam.nl o.v.v. VVD Matching Day