Libertijn zoekt versterking

Libertijn is hét politieke café van Amsterdam. Een liberale huiskamer waarin je het gesprek kan aangaan met interessante gasten. Georganiseerd voor Amsterdamse VVD-leden, maar ook voor niet-leden; iedereen is welkom, ongeacht politieke voorkeur. De Libertijn staat bekend als podium voor politici, bestuurders, journalisten en alle andere mensen met een mening. Afgelopen jaar waren onder andere te gast: Marjolein Moorman, Yteke de Jong, Eric van der Burg en Ulysse Ellian.

De Libertijn is op zoek naar nieuwe mensen die de commissie komen versterken. Libertijn vindt eens in de paar weken plaats op maandagavond in café P96 te Amsterdam. Het Libertijn team bedenkt, organiseert en presenteert deze discussieavonden. Het gehele team is bij elke Libertijn aanwezig en vergadert maandelijks. Als commissielid zal je in afwisselende mate een paar uur per week aan de Libertijn besteden.

Lijkt het jou interessant om politici aan de tand te voelen? Ben jij een netwerker en ga je graag de uitdaging aan om zeer interessante en prominente sprekers naar de Libertijn te halen? Wil jij mee helpen de discussies in de liberale huiskamer vorm te geven en te organiseren? Dan is de Libertijn iets voor jou!

Wij zijn op zoek naar enthousiaste nieuwe commissieleden. VVD-leden die het debat graag aanwakkeren. Neem jij initiatief, ben jij organisatorisch sterk en vind jij het leuk om een avond te faciliteren? Stuur dan vóór 15 december een mail naar de Libertijncommissie (libertijn@vvdamsterdam.nl) met CV en korte motivatie (max 150 woorden).

Als je vragen hebt aan de Libertijncommissie, dan mag je uiteraard ook mailen.