Vacatures

Werken of stage lopen bij de grootste politieke partij van Nederland? Bekijk onze vacatures!

Vacature: Meewerkend hoofd fractiebureau

Als hoofd fractiebureau ben je een belangrijke schakel tussen het fractiebureau, de raadsleden en de fractievertegenwoordigers. Je verdeelt je tijd tussen je rol als beleidsmedewerker en je rol als hoofd fractiebureau.

Vacature: Beleidsmedewerker

De fractie van de VVD Amsterdam is op zoek naar een beleidsmedewerker op hbo of academish niveau met hart voor de stad. Als beleidsmedewerker ondersteun je de fractieleden op inhoudelijk vlak en denk je mee over de koers van de Amsterdamse VVD. Je houdt je bezig met het adviseren over meerdere inhoudelijke dossiers, het bedenken en ontwikkelen van mediacampagnes, het organiseren van werkbezoeken en het ondersteunen van de VVD fractie in brede zin.

Stage: Campagneteam

Voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2022 zoeken wij naar een allround stagiair die dedicated aan de slag gaat voor de vaste kern van het campagneteam, bestaande uit lijsttrekker Claire Martens, Bestuurslid Campagne Jeroen Duin, Daan Wijnants en Myron von Gerhardt.