Ledencommissie

De VVD zonder leden is als Amsterdam zonder grachten: onbestaanbaar. De ledencommissie van de VVD Amsterdam organiseert daarom het gehele jaar activiteiten voor de Amsterdamse liberalen, waar iedereen als bestaand, nieuw of potentieel lid van harte welkom is.

Een greep uit onze reguliere evenementen:

• VVD Barbecue: dé start van het politieke seizoen.
  • Nieuwjaarsborrel: hier heffen we het glas op een succesvol jaar.
  • Banenmarkt: maak kennis met alle mogelijkheden om actief te worden bij de VVD Amsterdam.
  • Politieke roadtrip: een kennismaking met de gemeenteraad en Tweede Kamer.

Speciaal voor onze nieuwe leden is er minimaal twee keer per jaar een introductiecursus en een Nieuwe Leden Libertijn. Kortom, er valt genoeg te zien en ontdekken!

Wil je weten welke cursus het beste bij je past, bij welke commissie je actief kan worden of hoe je meer VVD’ers kunt leren kennen? Schroom dan niet om een lid van de ledencommissie aan zijn of haar jasje te trekken tijdens één van de evenementen of politiek café Libertijn.

Heb je vragen, suggesties of een leuk idee voor een evenement? Laat het weten via: ledencommissie@vvdamsterdam.nl.